معماری،آموزش معماری،معماری ایران،معماری اصفهان،معماری یزد،معماری آثار مشهور دنیا،مقاله معماری،جزوه معماری،پایان نامه معماری،معماری آسان،قبولی در رشته معماری،نقشه کشی،آموزش نقشه کشی،دانلود نرم افزار معماری،عکس معماری،بنایی،گالری معماری،طراحی معماری

موقعیت سامسونگ برای فروش پرچمدار در بازار هند توسط وان پلاس تهدید جدی می شود

نه! هیچ چیز ابدی نیست، از امپراطوری نوکیا در بازار موبایل بگیرید تا مثلا یکه تازی اینترنت اکسپلورر در دنیای مرورگرهای اینترنت و خیلی مثال دیگر که کم کم نام سامسونگ نیز در حال وارد شدن به این لیست است البته اگر خوب عمل نکند! سامسونگ در حال تجربه یک تغییر در بازار موبایل است که از چین و هند شروع شده و تا سال های آینده می تواند حتی گسترش یابد. این تغییر از پایین رده ها آغاز شد و حالا کم کم در حال گسترش به بالا رده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به پرفروشترین پرچمدارهای بازار هند، جایی که موقعیت سامسونگ توسط وان پلاس تهدید می شود!

مقایسه فروش وان پلاس با سامسونگ و اپل در بازار هند

مقایسه فروش وان پلاس با سامسونگ و اپل در بازار هند

به نمودار سالانه فروش موبایل پرچمدار در بازار هند توجه کنید. با ورود وان پلاس به آن در چارک ابتدایی سال ۲۰۱۷ شاهد در ابتدا سهم کم ۱۰ درصدی را داشته است اما در چارک سوم این سال شاهد افت محسوس فروش سامسونگ هستیم. با عرضه آیفون های ۲۰۱۷ اپل سهم این شرکت افزایش پیدا کرده و وان پلاس و سامسونگ هر دو شاهد افت بودند. پس از عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ دوباره اوج می گیرد و این بار به سهم بیشتری نسبت به مدت مشابه سال پیش دست پیدا می کند. اما اجازه بدهید میزان فروش جدیدترین پرچمدار هر شرکت را بررسی کنیم:

Indian flagship market sales Q1 2018 1 - موقعیت سامسونگ برای فروش پرچمدار در بازار هند توسط وان پلاس تهدید جدی می شود

همانطور که می بینید هر چند مجموع فروش خانواده گلکسی اس ۹ بیشتر از وان پلاس ۵T است اما این دستگاه با تصاحب یک چهارم از بازار موبایل های پرچمدار هند، راه را برای سامسونگ تنگ تر می کند.

حتما می دانید که به زودی وان پلاس ۶ نیز عرضه می شود و با عرضه آن درباره سهم وان پلاس تغییر کرده و افزایش خواهد داشت. بدین صورت مشخصا وان پلاس توانسته با تمرکز بر توسعه یکی و نصفی (!) مدل پرچمدار در هر سال و ارزش خرید بالای آنها به موقعیتی قابل توجه دست پیدا کند.

بدین ترتیب می توان گفت سامسونگ بین قیچی که یک لبه آن وان پلاس در راه پرچمدار و یک لبه آن شیایومی در پایین رده و میان رده ها است دید که اگر سامسونگ به موقع حرکت صحیح را انجام ندهد، دستش از بازار هند بریده خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این روال ادامه پیدا کند و بازارهای دیگر نیز همینطور شود؟

دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 2
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.